Sastanak Regionalnog marketinškog odbora
U Sali Poglavarstva Istarske županije danas je održan prvi sastanak Regionalnog marketinškog odbora, osnovanog u okviru realizacije projekta “Certificiranje regija za ulaganja”.
Na sastanku je predstavljena marketinška strategija usmjerene promocije Istre kao regije za ulaganje. Naime, ciljevi projekta “Certificiranje regija za ulaganja” standardizacija su i poboljšanje usluga koje se nude potencijanim domaćim i stranim ulagačima te stvaranje usmjerenih regionalnih marketinških strategija.
Uloga marketinškog Odbora usmjeravanje je marketinškog tima, odnosno uključivanje u njihov rad davanjem sugestija pri osmišljavanju vizualnog identiteta Istre kao lokacije za ulaganja.
Ivan Jakovčić, župan Istarske županije predsjednik je marketinškog Odbora, a članovi direktor IDA-e Darko Lorencin, predsjednica HGK Županijske Komore Pula Jasna Jaklin Majetić, Prorektor za međunarodnu suradnju i poslovne odnose Sveučilišta Jurja Dobrile Pula dr. sc. Marinko Škare, direktorica NIT-a Gordana Restović te direktor tvrtke Solaris d.o.o. Novigrad Robeto Fattori.
Do konca veljače predstoji završetak izrade konačnog prijedloga vizualnog identiteta Istarske županije, osmišljavanja kompletne marketinške strategije te njihova ponovna prezentacija marketinškom Odboru.