Poziv na online webinar na temu: Brendiranje i brend strategija

Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. u sklopu projekta ‘Usluge Poticanja konkurentnoSti MAlog i sRednjeg poduzeTništva – UP SMART’, poziva na radionicu na temu ‘Brendiranje i brend strategija’ koja će se održati kao online webinar dostupan na Facebook stranici Istarske razvojne agencije – IDA d.o.o., u petak 26. lipnja 2020. godine u trajanju od 10:30 sati do 14:00 sati. 

Kako je pri ulasku na tržište brendiranje briga skoro svakog poduzetnika, cilj ove radionice je poduzetnicima predstaviti način izdvajanja od konkurencije i pozicioniranja na tržištu s posebnim naglaskom na male i srednje poduzetnike kojima je razvijanje brenda neizostavan zadatak ako žele izbjeći pad cijena na izuzetno konkurentnom tržištu. Brend predstavlja viziju, vrijednost tvrtke te način funkcioniranja tvrtke. Kod brendiranja vrlo je važno u ranoj fazi definirati što podrazumijeva brend tvrtke te dugoročno i strateško razmišljati o mogućem razvoju brenda. 

Fokus na dugoročnu strategiju brenda, emociju koju brend stvara kod kupaca i konverzije posjetitelja digitalnih kanala u prave kupce glavne su značajke svake dobre kampanje.

Radionicu će voditi Muamer Mujević, vlasnik i direktor agencije Iconis, jedne od vodećih digitalnih marketing agencija u Hrvatskoj s klijentima u Europi, Kanadi i Sjedinjenim Američkim Državama. Karijeru je počeo kao grafički dizajner 2003. godine, a danas radi kao kreativni direktor, brand strateg, digital marketing strateg i konzultant za tvrtke kao što su: Kayak Online, Alberta, McLaren Automotive, Euromodul Hrvatska, Hausbrandt, Trieste, Remax Centar Hrvatska, Primorsko-Goranska županija, TZ Rijeka, Outsite – California te mnogi drugi.

Radionica je besplatna i dostupna svim zainteresiranim malim i srednjim poduzetnicima i ostalim polaznicima. Radi projektnih obveza molimo da izvršite prijavu na POVEZNICI.  

Za sve dodatne informacije molimo obratite se Jeleni Nikolić putem e-maila jelena.nikolic@ida.hr ili na broj telefona +385 52 381 900.

 

Sadržaj –

Brendiranje i brend strategija

 

UP SMART projekt je ukupne vrijednosti 750.000,00 kuna, pri čemu se 75% troškova sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj te ima za cilj pružanje usluga informiranja za mala i srednja poduzeća u Istarskoj županiji u različitim fazama njihovog razvoja s posebnim fokusom na poduzeća koji posluju manje od 36 mjeseci. Osim usluge informiranja, projekt također uključuje provedbu 16 besplatnih radionica na aktualne teme u domeni digitalnog gospodarstva i 11 događanja s aktualnim temama poticanja poduzetništva u svrhu učvršćivanja položaja poduzetnika na tržištu, a sve kako bi se smanjila asimetrija informacija te olakšao pristup poslovnim znanjima i vještinama i informacijama ključnima za rast i razvoj poslovanja, te kako bi se unaprijedila gospodarska uspješnost i stopa preživljavanja.

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *