PODUZETNIČKI CENTAR COWORKING PULA ISTARSKE RAZVOJNE AGENCIJE NAJBOLJI EU PROJEKT U HRVATSKOJ

U sklopu natječaja za najbolji EU projekt koju petu godinu zaredom provodi Jutarnji list, župan.hr, Hrvatska zajednica županija i Ured Europskog parlamenta u Hrvatskoj, a uz pokroviteljstvo Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU, poduzetnički centar Coworking Pula osvojio je prvu nagradu kao najbolji EU projekt u Hrvatskoj.

Projekt je kandidiran od strane IDA-e i Regionalnog koordinatora Istarske županije za europske programe i fondove za najbolji EU projekt unutar kategorije Doprinos poduzetništvu. 
U ukupnoj konkurenciji od 61 EU projekta, stručni žiri izabrao je pobjednike u sljedećim kategorijama: Doprinos znanosti i inovacijama, Doprinos lokalnoj i regionalnoj zajednici, Doprinos prekograničnoj suradnji te Doprinos poduzetništvu, a pojedinačnog pobjednika po kategoriji birala je javnost glasanjem.

Dana, 5. prosinca 2024. godine predstavnici IDA-e prisustvovali su svečanoj dodjeli nagrade u sklopu konferencije „DANI REGIONALNOGA RAZVOJA I EU FONDOVA 2024.“ koju tradicionalno organizira Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u Šibeniku.
Cilj dodjele nagrade je, kroz primjere najboljih projekata, otvoriti nove mogućnosti za lokalnu i regionalnu razinu za razvoj poduzetništva i zapošljavanja.

Direktor IDA-e dr.sc. Boris Sabatti izrazio je zadovoljstvo ovom nagradom i smatra je velikim priznanjem za Istarsku razvojnu agenciju te za promicanje i razvoj poduzetništva u Istri. Nadalje je naglasio da u skoro 25 godina rada Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. kontinuirano ulaže u razvoj poduzetničke infrastrukture. 
Ponajprije treba izdvojiti otvaranje poduzetničkog centra Coworking Pula, koji je u  operativnoj funkciji od početka godine, potom upravljanje s dva poduzetnička inkubatora u Puli u kojima je tijekom godina pružena podrška za 100 poduzetnika početnika te isto tako i koordinaciju mreže poduzetničkih inkubatora i coworking prostora u Istarskoj županiji.
Od otvaranja poduzetničkog centra Coworking Pula pa do danas radna mjesta u open space prostoru koristilo je 400 poduzetnika, freelancera i digitalnih nomada. Do današnjeg dana u centru je održano 150 različitih događanja različite tematike s više od 9.000 sudionika (Idea HUB event, radionice za poduzetnike poput AI, Chat GPT, Linkedin Meet up, web dizajn, prezentacijske vještine, Prvi susret digitalnih nomada u Puli, predstavljanje poslovnih udruga s naglaskom na žensko poduzetništvo) te je najavljen velik broj događanja za nadolazeće razdoblje. Isto tako, IDA konstantno u Centru provodi besplatne edukacije i programe umrežavanja za poduzetnike i obrtnike.
Tijekom 2024. godine u Centru je održano 17 radionica i edukacija na različite poduzetničke teme, organiziranih od strane IDA-e i Istarske županije. Također, Centar je ugostio više od 20 organiziranih posjeta, uključujući fakultete, škole i otvorena učilišta, uz prezentaciju rada Centra. Uz navedeno, zahvaljujemo se Istarskoj županiji i Gradu Puli na potpori u razvoju i radu poduzetničkog centra, istaknuo je Sabatti.
        
Cilj uspostave poduzetničkog centra Coworking Pula bio je stvaranje poticajnog okruženja za razvoj poduzetništva i jačanje poduzetničke klime u Puli i Istri, s posebnim naglaskom na podršku poduzetnicima početnicima. Daljnji razvoj Centra usmjeren je i na promicanje ženskog poduzetništva te na podršku IT sektoru, stoga Centar kontinuirano unapređuje svoju ponudu. Daljnji razvoj Centra usmjeren je prema jačanju tih ključnih područja stvarajući poticajno okruženje za inovacije, suradnju i rast poduzetničke zajednice Istre.
    
O projektu Coworking Pula:

Coworking centar zamišljen je kao ključno mjesto za okupljanje i razvoj poduzetničke zajednice, s posebnim naglaskom na nova ulaganja, inovacije i implementaciju suvremenih tehnologija. 
Istarska razvojna agencija je nositelj projekta, a partner Grad Pula-Pola.
Ukupna vrijednost projekta bila je 3.694.376 eura, iznos isplaćenih bespovratnih sredstava 2.441.220 eura, dok su vlastita iznosila 962.089 eura.

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *