Održan prvi panel na temu ‘Redovno poslovanje u vrijeme globalnih izazova – što za vrijeme i nakon krize?’

22 views |0 comments

Danas, 3. lipnja 2020. godine održan je u organizaciji Istarske razvojne agencije u sklopu projekta UP SMART, prvi on line panel na temu „Redovno poslovanje u vrijeme globalnih izazova – što za vrijeme i nakon krize?“, kojeg su pratili brojni poduzetnici i obrtnici s područja Istarske županije. Panel se mogao pratiti putem Facebook stranice Istarske razvojne agencije.

Cilj ovog događanja bio je omogućiti malim i srednjim poduzetnicima i obrtnicima te svima zainteresiranima uvid u praktične primjere poslovanja i prilagodbe te buduće planove u okviru globalne gospodarske situacije uzrokovane tekućim javnozdravstvenim izazovima pojedinih gospodarstvenika u Istarskoj županiji u sektorima turizma, poljoprivrede, ICT-a te prijevoza. U panelu su sudjelovali Martina Baćac, regionalni voditelj terenske prodaje – Kompas d.o.o.; Korina Siljan, nositeljica OPG-a Siljan i predstavnica Kampanjola d.o.o.; Matija Ražem, potpredsjednik za poslovni razvoj – Infobip d.o.o. i Marko Ražem, voditelj prometnog sektora – COO  – Zračna luka Pula.

Panel je dostupan za gledanja na Facebook poveznici i na YouTube poveznici.  

Projekt UP SMART, koji se sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj ima za cilj pružanje usluga informiranja za mala i srednja poduzeća u Istarskoj županiji u različitim fazama njihovog razvoja s posebnim fokusom na poduzeća koji posluju manje od 36 mjeseci. Osim usluge informiranja, projekt također uključuje provedbu 16 besplatnih radionica i 8 događanja za poduzetnike u svrhu učvršćivanja položaja poduzetnika na tržištu, a sve kako bi se smanjila asimetrija informacija te olakšao pristup poslovnim znanjima i vještinama i informacijama ključnima za rast i razvoj poslovanja, te kako bi se unaprijedila gospodarska uspješnost i stopa preživljavanja.

Više informacija o nadolazećim događanjima ubrzo. 

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *