Trening “Uspješna komunikacija s kupcima za djelatnike u maloprodaji” u HGK ŽK Pula

7 views |0 comments

Trening organiziraju HGK ŽK Pula i Udruga „Otvoreni prostor“ Zagreb. Trening je namijenjen svima koji u maloprodaji obavljaju komunikaciju sa strankom, a posebno osoblju i voditeljima maloprodajnih lokacija. Trening će održati mr.sc. Neda Janovski, komunikolog po zanimanju i po vokaciji. 
Previše često kupci u maloprodaji ne primjećuju prodavače, ignoriraju ih ili se žale na njihovu pasivnost. Najvažniji razlog takvog odnosa je neadekvatna komunikacija između kupca i prodavača, koju primarno treba inicirati i kontrolirati prodavač. Uostalom, ne postoji uspješan prodavač koji nema razvijenu i kvalitetnu komunikaciju sa svojim kupcima. Na treningu će se sagledati komunikacija iz više perspektiva, definirati što je čini uspješnom i uvježbati načine kako da to postane.
Sadržaj treninga:
Kako smanjiti negativan utjecaj čimbenika koji ometaju komunikaciju Zašto naš sugovornik „ne doživljava“ i kako to promijeniti Kako „otvoriti kanale“ komunikacije Kako voditi i kontrolirati komunikaciju Verbalni i neverbalni alati i tehnike kontrole Kako najbolje postupiti u konfliktnim situacijama Kako kontrolirati emocije kod sugovornika na suptilan i nenametljiv način Kako kontrolirati više od jednog sugovornika Kako prezentirati cijenu i uvjete Kako predvidjeti komentare stranke
Broj sudionika je ograničen, a za sudjelovanje na treningu plaća se kotizacija.
Rok za prijavu je 14. ožujka 2014. Kontakt osoba u ŽK Pula: Sanja Bubonjić, stručni suradnik, tel: 378-126, e-mail: sbubonjic@hgk.hr. 

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *