Trening “Izlog kao komunikacijska poruka” u HGK ŽK Pula

4 views |0 comments

Trening koji organiziraju HGK ŽK Pula i Udruga Otvoreni prostor namijenjen je svima koji rade u sektoru maloprodaje. Polaznici treninga će naučiti kako osvijestiti emotivni značaj procesa kupnje i primijeniti ga u praksi,  kako iskoristiti izlog kao komunikacijsku poruku te kako odrediti skupinu kupaca i kako komunicirati s njima. Kao gosti na treningu će sudjelovati i dobitnici nagrada za najbolje uređen izlog koji će polaznicima prenijeti svoja iskustva.
Trening će održati dr.sc. Neda Fleur Janovski, komunikolog po zanimanju i vokaciji.
Sadržaj treninga:
Odredite svoj stil komunikacije s kupcima Kako razviti ideju koja je kreativna i ne zahtjeva suviše financijskih sredstava Manje je više kada kreiramo izlog Izlog kao priča – ispričajte na svoj način Komunikacija bojama i njihov utjecaj na psihu kupca Kako korištenjem boja potaknuti kupnju Korištenje semiotike ( komunikacija znakovima) u kreiranju izloga Analiza slučaja (case study);učimo od najboljih 
Broj sudionika je ograničen, a za sudjelovanje na treningu plaća se kotizacija.
Dodatne informacije i prijave u ŽK Pula: Sanja Bubonjić, tel: 378-126, e-mail: sbubonjic@hgk.hr. 

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *